Lid worden

Leuk dat je geïnteresseerd bent in de rugby sport en overweegt om lid te worden van onze Rugby Club Dragons. Het senioren team van Rugby Club Dragons speelt landelijk in de 4e Klasse Zuid-Oost en de verschillende jeugdteams spelen op verschillende niveaus. In alle leeftijdscategorieën hebben wij spelers die samen met andere clubs uit Twente spelen waarin je met en tegen leeftijdsgenoten kunt rugbyen.

Kom eens een keertje langs Op Sportpark Veldwijk aan de aan de Pruisische Veldweg 77 in Hengelo om te kijken of om zelf een keer mee te doen met een training. Wil je kijken of rugby de sport voor jou is dan hebben wij een speciaal “Introductie Lidmaatschap” (lees hier wat dit inhoud) waarmee je voor 6 weken verzekerd kan meedoen.

Klik hier voor het aanmeldingsformulier