Colts (onder 19 jaar)

Colts: Leeftijdsgroep onder 19 jaar

De speelwijze van de Colts is een introductie voor het senioren rugby in al zijn vormen. Er is echter maar één verschil, nl. je speelt in deze categorie tegen spelers van je eigen leeftijd. Als je met de rugbysport bent opgegroeid accepteer je het feit dat rugby een hard spel is dat door harde fitte spelers wordt beoefend, doch met respect voor je tegenstander en referee. Maar het is een spel dat in tijd is gelimiteerd en wanneer deze tijd is verstreken zal je bemerken dat de spelers tegen wie je speelde niet langer je tegenstanders zijn maar collega rugbyers.

Omdat we nog niet genoeg Colts hebben bij de Dragons spelen we in clusterverband met andere clubs uit Overijssel ( Rugby Club Zwolle, Big Bulls uit Almelo, Harlequins uit Oldenzaal en ERC’69 uit Enschede). Dit doen we op zaterdagen die door de Nederlandse Rugby Bond verzorgd worden.

Klik hier voor het wedstrijdschema en de stand.

De Colts trainen samen met de Senioren op:

• Woensdag: 20.00-21.30 uur
  • Vrijdag: 20.00-21.30 uur