Onze sponsors

Inspiring more people to play the game we love

Wordt sponsor van de RC Dragons

Rugby en de Dragons betekent meer dan alleen een sport voor velen, het is ook echt een levensstijl. Centraal in de sport staan de vijf kernwaarden: RESPECT, SPORTIVITEIT, DISCIPLINE, TEAMWORK en PLEZIER. Deze kernwaarden vinden we terug op en naast het veld. Het is daarom begrijpelijk dat er steeds meer aandacht voor rugby in de media komt. Het is niet moeilijk om je met deze positieve waarden verbonden te voelen. Dat merken we aan de groei van het aantal leden en de belangstelling naast het veld.

Om de kernwaarden te borgen en de sport in de hele breedte op een hoger niveau te krijgen, investeren we als Rugby Club Dragons serieus in onze trainers, coaches, begeleiders, vrijwilligers en faciliteiten.

We hebben mooie plannen voor de komende jaren om voor onze club en haar sponsoren te bouwen aan een succesvolle toekomst. Daarbij kunnen we alle steun gebruiken. Dit kan klein, bijvoorbeeld een bijdrage aan een specifiek (jeugd) event, via boarding langs het veld of in grotere vorm. Uiteraard zorgen wij voor maatwerk.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden die het sponsorschap van Rugby Club Dragons u biedt? U kunt ons bereiken op info@rugbyclubdragons.nl .

Klik op het logo van de sponsor om naar hun website te gaan.

Gentle Rent

Een podiumbouwbedrijf uit Hengelo Overijssel. Sinds 1979 zijn wij een van de meest toonaangevende podiumbouwers.

Wij zijn beschikbaar voor evenementen in binnen en buitenland in allerlei soorten en maten. Van uw straatfeest tot festival, Gentle Rent denkt met u mee. Kijk eens rond op onze site. Ook voor ontwerpen of betrouwbaar advies.

Welkom bij Oud IJzer Hengelo – Metaalrecycling Kruizinga

Oud IJzer Hengelo – Metaalrecycling Kruizinga is gevestigd aan de Binnenhavenstraat 57b te Hengelo ov. Metaalrecycling Kruizinga is een begrip in de metaalrecyclingbranche van Twente en omstreken.

Wij hebben een weegbrug. Met onze kraanmachine en heftrucks kunnen we snel laden en lossen.

Door de vele mogelijkheden die wij u bieden en onze grote flexibiliteit kunnen wij u een uitstekende service op maat aanbieden. Tevens zijn wij VIHB en VCA gecertificeerd. Milieu en veiligheid staan bij ons dan ook hoog in het vaandel.

Alex Verbeek Schilderwerken

Sinds 2015 ben ik werkzaam als zzp-er in de schildersbranche, maar al vanaf mijn 16e schilder.

Het adres voor:

• Binnen en buiten schilderwerk
  • Renovatie schilderwerk
  • Behangwerkzaamheden
  • Wandafwerking

Telefoon 06-54331979

Klik op deze link: www.autoschadehengelo.nl

Klik op deze link: www.dakwerkenhengelo.nl