Nieuwbrief December 2017

Nieuwsbrief December 2017

Geachte leden;

Hierbij weer eens een nieuwsbrief om jullie te informeren over de gang van zaken.

Dinsdag 21 november zijn Wim ter Haar en ondergetekende naar de regio bijeenkomst van de bond in Bemmel geweest.

De bijeenkomst stond in het teken om het gesprek aan te gaan met het bondsbestuur van Rugby Nederland.  De onderwerpen waren:

• Behoud van leden.
  • In delen en aanmelden scheidrechters.
  • Beleving Rugby Nu en in de toekomst
  • Lening van verenigingen aan de bond, hoe nu verder.
  • Mobiele teams m.b.t. tekst en uitleg rugby regels.

Op 13 januari is een Algemene ledenvergadering van de Rugbybond op het NRCA te Amsterdam.  Dit voor degene wie hier voor is geïnteresseerd is.

Er is een plan om een scrumbok in elkaar te lassen door een tweetal leden n.l. Vincent en Sjoerd.

Door het bestuur wordt er nog gezocht naar een penningmeester. Aanmelden bij Karel, k.meiringh@hotmail.com

Deze maand worden de e-mails verstuurd voor de contributie inning.

Het plan is om deze maand de nieuwe website te lanceren, Dank aan iedereen die hier aan heeft meegewerkt.

3 maart zijn we van plan om een “Proud to be Vout Feest” te organiseren, zijn er leden die dit op zich willen nemen?

We gaan 15 tot 17 juni met een redelijke grote groep naar het Ameland Beach Rugby Festival. Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Meldt je aan bij Rens, Cas of Timon.

Activiteiten agenda:

07 januari      : Nieuwjaars receptie, aanvang 14:00

03 maart        : Proud to be Vout Feest.

17 maart        : Interland Nederland vs Tsjechië te Amsterdam met de bus.

: Kosten ± 25 Euro.

20 april          : Whisky avond, aanvang 20:30

: Kosten ± 25 Euro

07 juni            : Opbouw Harley weekend.

10 Juni            : Afbouw Harley weekend.

15 – 17 juni       : Ameland Beach Rugby Festival

23 juni                Feest 40 jarig bestaan RC Dragons.

Het bestuur wenst iedereen een fijne Kerst en Oud en Nieuw en al vast een gezond en sportief 2018 toe.

Namens het bestuur,

Karel Meiringh.