Jeugd en senioren tot 27 trainen lekker fanatiek door

Ondanks alle coronaperikelen trainden onze jeugdleden het hele seizoen door. Op elke woensdagavond stonden er afgelopen winter tussen de 30 en 40 kinderen op het veld. Op de vrijdagavond trainden de mini’s; zo’n 10 tot 15 kids. En natuurlijk waren er de trainers en begeleiders.

Zelfs op avonden wanneer de regen met bakken uit de lucht kwam, was het veld goed gevuld met spelers. De kinderen keken er naar uit om te trainen!

Ook senioren tot 27 weer op het veld!
Vorige week zijn we weer begonnen met de training van de senioren tot 27. Op aangepaste trainingstijden, nu gelijktijdig met de jeugd, werd er getraind. Wij hopen dat de situatie zo snel mogelijk weer normaal wordt en dat de kleedkamers en het clubhuis weer open kunnen. We kijken er naar uit!