Nieuwsgierig naar rugby? Doe mee met de introductietainingen (jeugd en senioren!)

Dit voorjaar zijn ze er weer: de vier introductietrainingen voor iedereen die rugby wil proberen. Kom op 30 maart, 6 april, 13 april en 20 april mee trainen! De meiden en jongens trainen van 18.30 tot 19.30 uur, de senioren (dames en heren) om 19.30 uur.

Trek je sportkleren aan en doe mee!
De trainingen zijn gratis en daarna beslis je of rugby jouw sport is. Aanmelden kan via info@rugbyclubdragons.nl, maar gewoon langskomen kan ook. Trek wel even makkelijke kleding en sportschoenen aan. Voetbalschoenen zijn het handigste. Geen voetbalschoenen thuis? Geen probleem, we hebben schoenen in allerlei maten liggen in ons clubhuis. Je vindt ons aan de Pruisische Veldweg 77.