Overlijden Michel Horstman

Met grote verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het noodlottige ongeval van ons oud-rugbylid en vriend Michel Horstman.
Michel speelde in zijn jeugdtijd bij RC Oldenzaal al samen met de jeugd van RC Dragons. Na het opheffen van RC Oldenzaal kwam hij met vijf andere jonge spelers bij RC Dragons spelen. Na de oprichting van de nieuwe rugbyclub RC Harlequins in Oldenzaal is hij weer gaan spelen in Oldenzaal en hij heeft hier ook erg veel vrijwilligerswerk verricht. Sinds februari dit jaar speelde hij ook in ons gezamenlijke team De Dragquins.
We gaan door het overlijden van Michel een zeer bevlogen en positief ingestelde rugbyer en vriend missen.
We wensen zijn familie en allen die hem gekend hebben veel sterkte met verwerken van dit verlies.